THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 23, 2011

Lagu Untuk Atiqah

-Nurul Atiqah Binti Datuk Alias-

Berjalan aku di bumi ini
Melayari kehidupan onak yang berduri
Ku semai kasih
Ku genggam janji
Indahnya bercinta
Hangatnya asmara
Aku bahagia

Itu semua
Suatu masa dulu
Masa telah berlalu
Aku jadi rindu

Sampai bila
Oh mengapa
Perhubungan kita
Memang ada jurangnya

Oh Atiqah
Kau di mana
Andai satu hari
Engkau kembali
Aku di sini

Sampai bila
Oh mengapa
Perhubungan kita
Memang ada penghalangnya

Oh Atiqah
Kau di mana
Ku terima suratan takdir
Andai engkau pergi
Tak kembali

Berjalan aku di bumi ini
Melayari kehidupan ranjau yang berduri
Aku pasrah
Aku redha
Aku berserah
Dengan ketentuan-Nya

3 mengomen-ngomen:

kindergartenlibrary said...

So sweet ~

kay_are said...

sweet.. tapi kalau leh dengar muzik lagu tu mesti lagi senang nak hayati.. gf eh?? ^^

Anonymous said...

nak komen gak.weeewiiitt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...